مطالب مرتبط:
عقربه های ساعت برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته است
جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
مقیمی: رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود و امیدواریم شهادت اسماعیل هنیه نقطه عطفی برای نابودی اسراییل باشد
رژیم جنایتکار صهیونیستی به روند نابودی خود سرعت بخشیده است
نابودی رژیم صهیونیستی به یک مطالبه عمومی در جهان تبدیل شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 09:202024-08-01سياسي

عقربه های ساعت برای نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است


عقربه های ساعت برای نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته و به زودی شاهد محو این رژیم خبیث و جنایتکار  خواهیم بود.

- قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: عقربه های ساعت برای نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته و به زودی شاهد محو این رژیم خبیث و جنایتکار  خواهیم بود.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بویژه به ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

وی گفت: تسلیت در فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین های اشغالی نمود و در این مسیر مقدس، فرزندان و اعضای خانواده اش را تقدیم کرد.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: جنایات ددمنشانه ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی رحمانه زنان و مردان و کودکان بی گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: امروز روز آزمون مهم برای همه جهانیان اعم از ملت ها و دولت هاست که در مقابل این جنایات و نسل کشی ها چه عکس العملی را نشان می دهند و در کدام جبهه قرار می گیرند؟ جبهه ی دفاع از مظلوم یا جبهه ی حمایت ا


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - حجت الاسلام - رژیم - رییس دفتر سیاسی حماس - نابودی - استاد حوزه علمیه قم - آزادسازی قدس شریف
آخرین اخبار سرویس:

عقربه های ساعت برای نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

عقربه های ساعت برای نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است